Kapcsolat információk
Kérdése, észrevétele van rendelésével, webshopunkkal és termékeinkkel kapcsolatban?
Ügyfélszolgálatunkat többféle módon érheti el.
1. Kérjük görgessen lejjebb, és a lenti űrlapon küldje el kérdését!
2. A jobb alsó sarokba kattintva élő Chat szolgálatunknak is felteheti kérdését, ahol munkatársunk élőben is segít. Ha épp offline vagyunk akkor is felteheti kérdését a chat ablakban, amire a lehető leghamarabb, egy munkanapon belül válaszolunk.
3. Írhat az ugyintezes@espressokft.hu címre is.
Ügyfélszolgálatunk online, írásban elérhető annak érdekében, hogy hatékonyan tudjunk segíteni, és a kérdésekre pontosan tudjunk válaszolni. Ha leadott rendelésével kapcsolatban érdeklődik kérjük adja meg a rendelés azonosítóját is ( minta: #145020576 ), melyet az automatikus rendelés visszaigazoló emailben talál, hogy minél gyorsabban be tudjuk azonosítani a rendelést, és segíthessünk Önnek. A COVID pandémia miatt személyes ügyfélszolgálatot nem tudunk biztosítani! Online állunk vásárlóink rendelkezésére. A javításra szánt hibás gépeket vagy GLS futárszolgálattal el tudjuk hozatni 1580 Ft szállítási költség fejében, vagy irodánkban tudják leadni előre egyeztetett időpontban a megadott nyitvatartási időben. Megértésüket köszönjük!
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
hétfőtől csütörtökig 10-15 óra között, péntek, szombat, vasárnap: ZÁRVA.
Irodánk címe: EspressoShop.hu Kft. 1032 Budapest, Bécsi út 77-79.
(Bokor és Galagonya utca sarok)
Vendéglátós (HORECA) érdeklődéssel, egyedi, személyre szabott kedvezményes ajánlatért keresse munkatársainkat email-ben, vagy telefonon:
Trida Ermes Giovanni: 06-20-801-1412
Dobó Ferenc: 06-20-555-3339
Debreczenyi Attila: 06-20-203-0369
Irodai gépkihelyezés, szemes, POD-os, kapszulás:
Kazi Bernadett: 06-20-931-1033