Segítség a vásárláshoz

Ha Ön először látogatja meg webshopunkat alábbiakban megismerkedhet szolgáltatásainkkal, végigvezetjük azok működésén.

Kell regisztrálni a vásárláshoz? Regisztráció, bejelentkezés

Az EspressoShop.hu webáruházban történő vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, vendég vásárlóként is lehet rendelni, ugyanakkor  a regisztrációt nagyon ajánljuk mert kedvezményeket is kap vele. Regisztrált és belépett, visszatérő vásárlóként Espresso Klub törzsvásárlói rendszerünk tagja lesz, amivel minden nem akciós termékre azonnali 7% kedvezményt kap, akár egy doboz kávéra is! Ehhez csupán egyetlen alkalommal kell legalább bruttó 15ezer Ft-ért vásárolnia, és már kapja is a kedvezményt! Extra szolgáltatásokat is igénybe vehet, pl. megtekintheti  korábbi vásárlásainak listáját is, és egy kattintással utánrendelheti,  kívánságlistára mentheti kedvenc termékeit. Amennyiben hírlevelünkre is feliratkozik első kézből értesülhet sepciális akcióinkról, kedvezményekről.

A vásárlás megkezdése előtt, és közben is beléphet a személyes vevői fiókjába. Ha Espresso Klub törzsvevőnk akkor javasoljuk, hogy előbb lépjen be és utána pakolja a termékeket a kosarába, hogy biztosan a törzsvásárlói kedvezményes árra váltson a webshop. A belépés előfeltétele, hogy regisztrálja magát az oldalunkon. Ezt a jobb felső sarokban található “Belépés” gombra kattintva teheti meg, ahol rögtön a regisztrációs adatokat is kitöltheti.

Mit kell tenni elfelejtett jelszó esetén?

A webshop tetején levő Belépés menüpontra kattintva új jelszót igényelhet. A jobboldali Belépés dobozban kattintson az Elfelejtette jelszavát? piros színnel kiemelt linkre! Írja be emailcímét, amivel regisztrált, tehát amire eddig is kapni szokta a rendelés visszaigazoló emaileket. A megadott címre elküldünk egy linket, melyre kattintva új jelszót adhat meg. 

Mit kell tenni megváltozott e-mail-cím/telefonszám/lakcím esetén? 

Belépés után a Személyes adatok menüpont alatt módosíthatja adatait.

Tájékozódás a webshopon

Az oldalunkon való tájékozódás nagyon könnyű. A felső fejlécben találja a főkategóriákat. Ha valamelyik főkategória fölé viszi a kurzort, megjelennek és kattinthatók az alkategóriák. Termékeink megjelenítését bizonyos paraméterek mentén szűrheti, attól függően milyen termék csoportot szeretne látni az oldalán. Webshopunk baloldalán található szűrő feltételre kattintva, csak a kiválasztott szűrőérték mentén jelennek meg a termékek. Az aktív szűrő feltétel mellett található x-re kattintva a szűrő kikapcsolható. Egyszerre több szűrő is bekapcsolva lehet, de egy szűrő típusban egyszerre csak egy érték mentén lehet szűrni.

A termékek sorrendezésére egy beállított alapállapot szerint történik kategóriánként, amiben egyes termékcsoportok egy típusú termékeit egymás után soroljuk fel (pl iper kapszulás kávégépek). Ezen kívül Ön beállíthatja, hogy adott kategórián belül ár vagy név szerint szeretné sorba állítani a termékeket. Az oldalon egyszerre 11, 23, vagy 47 terméket tud egyszerre megtekinteni, és egy kényelmes nagy lapozó felület segíti a következő listaoldalra lapozásban.

Hogyan működik a kereső?

Egy terméket a webshop jobb felső sarokban található nagyító ikonra kattintva megjelenő kereső mező használatával találhat meg a legkönnyebben. A mezőbe írjon be valami jellemzőt a keresett termékről, ami alapján az azonosítható lehet. A webshop automatikusan felajánlja önnek a legrelevánsabb termékeket egy lenyíló listaoldalon, ahonnan akár azonnal kosárba teheti a kiválasztott terméket, vagy a termék oldalra ugorhat tovább tájékozódni. Ha Ön esetleg tudja a keresett termék cikkszámát, azt is beírhatja a keresőbe, az alapján is megtalálja a terméket. Ha nem talál egy korábban rendelt termlket annak az is lehet oka, hogy a termék időközben kifutott, vagy épp nincs raktáron. árukészletünk folyamatosna változik.

Vásárlás

Igyekeztünk, hogy a lehető legegyszerűbben tudjon vásárolni! A kiválasztott termékek megrendelését a "Kosárba teszem" gombbal tudja megkezdeni. Vásárlás közben természetesen belenézhet a kosárba, módosíthatja a tételeket, mennyiségeket, törlhet, hozzáadhat. A pénztárban összesítőt kap a kosár tartalmáról, a fizetendő összegről, és ha mindent rendben talál, a fizetési mód, és a szállítási cím  megadása után, az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása után a "Megrendelés" gomb megnyomásával küldheti el rendelését. Vásárolhat regisztráció nélkül, vendégként is, de ezesetben mindig újra meg kell adnia a számlázási és szállítási adatait. Javasoljuk a regisztrációt mivel 15ezer Ft értékű egyszeri vásárlás után már rögtön Espresso Klub tagként azonnali 7% kedvezménnyel kapja meg termékeinket, és más kedvezményeket is adunk klubtagjainknak.

Kosár használata

A lista oldalakon és termék oldalakon a Kosárba gomb megnyomásával hozzáadhatja a termékeket a kosarához. Alapból mindig 1 termék adható a kosárhoz, de a beviteli mezőben látható szürke “db” felirat helyére is beírhatja a kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a Kosárba gombot. A kosár tartalma (hány db termék van benne) összesítve mindig megjelenik a jobb felső sarokban. A kosár tartalmát megtekintheti, ha a jobb felső sarokban a kosrá fölé viszi a kurzort/egeret. Ilyenkor egy panel lenyílik, ahol tételenként felsorolva látja kosara tartalmát és a fizetendő összeget, valamint, hogy elérte-e a díjmentes kiszállításhoz szükséges vásárlási értékhatárt.

Ha egy terméket el akar távolítani a kosárból, a lenyitott kosár panelben lévő tételek után található X-re kattintva ezt megteheti. Az egyes tételek kosárban szereplő darabszámát a kosárba kattintva módosíthatja.

Megrendelés, szállítás, fizetés

A vásárlási folyamat két lépésből áll. A “Bevásárlókosár” oldalon újra összefoglaljuk önnek milyen termékekből hány darab található a kosárban, és mekkora a megrendelni kívánt termékek nettó és a bruttó fizetendő összértéke. A kosár tartalmának megrendeléséhez a kosár panel alján található “Tovább a Pénztárhoz” gombot kell megnyomni.

A “Pénztár” oldalon, összesen egy lapon, külön lapozás nélkül kell kiválasztania, milyen módon fizet, és hogyan kívánja a termékeket átvenni. Házhozszállítás esetén meg kell adnia címet, amelyre a kiszállítást kéri. Személyes átvétel esetén irodánkban tudja  majd rendelését átvenni. A “Pénztár” oldalon kell megadnia azt is milyen címre készítsük el Önnek a számlát. Alapesetben ez megegyezik a szállítási címmel, de ugyanitt lehetősége van más címet is megadni.

Aktuális szállítási-fizetési feltételeinket itt találja. Négy fizetési-szállítási mód közül választhat.


1. Bankkártyás fizetés bármilyen általánosan elfogadott bankkártyával ( pl. Visa, Mastercard ) a Sixpay biztonságos banki szerverein keresztül. Ekkor a csomagot a rendelés beérkezése után azonnal küldjük. Csomagját kérheti futáros házhozszállítással, és GLS csomagátvételi pontra szállítással. Mintgey 500 GLS csomagpont van az országban, a Pénzátr oldalon választhatja ki az Önhöz legközelebbit, és annak nyitvatartási idejében mehet a csomagért személyesen.

2. Banki előre átutalás. Ezesetben a rendelése beérkezése után bizonylatot küldünk Önnek emailben, ami alapján fizethet, a pénz beérkezése utáni napon adjuk fel a csomagot. Csomagját kérheti futáros házhozszállítással, és GLS csomagpontra szállítással.

3. Utánvétes fizetés a futárnál házhozszállításkor. A futárnál készpénzzel és bankkártyával fizethet, az utánvétnek plusz költsége lehet, melynek aktuális mértékéről az általános szállítási és fizetési feltétleinkben tájékozódhat.

4. Személyes átvétellel készpénzben, bankkártyával vagy azonnali átutalással fizethet budapesti üzletünkben, hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között. ( EspressoShop.hu bemutató terem, üzlet: 1034 Budapest, Bécsi út 77-79. A Bokor és Galagonya utca sarkán )

 

A “Rendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelést. A megrendelését egy automata áttekintő e-mailben visszaigazoljuk. Az e-mail tartalmazza rendelése azonosítóját és a rendelés részleteit. Ha bármi problémája adódna válaszoljon a megrendelés visszaigazoló email-re, vagy  hívjon minket munkaidőben (9:00 - 17:00 óráig) a 422 1700 telefonszámon. Felveheti velünk a kapcsolatot Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Működik Chat szolgálatunk is  a websop jobb alsó sarokba kattintva az oldalon. Ha online vannak kollégáink szuper gyorsan igyekszünk válaszolni, ha nem vagyunk online akkor is felteheti kérdését és emailbne válaszolunk a lehető leghamarabb.

Utánrendelés

Ha rendszeresen vásárolja ugyanazokat a termékeket, korábbi vásárlásait utánrendelheti, ezzel időt spórolhat meg. Utánrendelni csak regisztrált és bejelentkezett vásárlók tudnak, vendég vásárlóként ezt a funkciót nem tudja használni. Korábbi vásárlásainak listáját és mellettük az Utánredelés lehetőségét Belépés után a “Személyes Adatok” – “Rendeléseim “ jegyzékében találja.

A “Kedvenceim” használata.

Amennyiben be van jelentkezve oldalunkra, minden termék oldalon aktívvá válik a Kedvenceimhez adom gomb.. Ide kattintva az adott termék megjelenik az Ön személyes oldalán található Kedvenceim szekcióban. A kedvencei között található termékek gyorsan, egyszerűen a kosárba helyezhetőek, ezzel Ön időt spórolhat meg.

Mit lehet írni a megrendelés "Megjegyzés" rovatába?

Bármilyen, a szállítással, a megrendelés teljesítésével kapcsolatos felmerült kérdést, kérést, pl.:

- az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot,

- az(oka)t a napo(ka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését,

- több egymás utáni rendelés egy csomagban történő kézbesítésének igényét,

- ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, családtag, kolléga, portás stb.) is átveheti,

- az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését,

- telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt - mivel az általában nem része a futárcégek szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni! 

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt csomagot?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki, általában 1-2 munkanapon belül. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás. Legtöbb esetben, ha egy adott munkanap déli 12 óráig lead egy rendelést, azt már a következő munkanap megkapja  raktáron levő termékek esetében. Természetesen karácsonyi, és más erős kiskereskedelmi forgalom emelkedés időszakában ez az idő hosszabb lehet.  GLS csomagpontos átvétel esetén is 1-2 munkanappal számoljon. A futárszolgálat értesíti Önt a csomagja beérkezéséről, ahol 5 munkanapja van átvenni azt a csomagszámmal és személyi okmánnyal igazolva magát. Írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagját a csomagpontban. Irodánkban történő személyes átvétel általában a rendelés leadását követő 1-2 napban megtörténhet, de erről minden esetben külön tájékoztatást küldünk.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség bruttó 25 000 Ft kosárérték alatt bruttó 1588 Ft-ba kerül, efelett ingyenes a szállítás akár futárszolgálattal, akár GLS Csomagpontra kéri, vagy óbudai üzletünkben veszi át személyesen. Üzletünkben történő átvételnél bruttó 750 Ft helyszíni kezelési költség van a 25 000 Ft értékhatár alatti rendelések esetén. (EspressoShop.hu bemutató terem, üzlet: 1034 Budapest, Bécsi út 77-79. A Bokor és Galagonya utca sarkán )

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A megrendelt termék/termékek kifizetésére ezek a módok állnak rendelkezésre: Online bankkártyás fizetés a SIXPAY fizetési felületén az általánosan elfogadott bankkártyákkal. ( Pl. Visa, Mastercard ) Házhozszállításkor a futárnál, tehát utánvéttel készpénzben, illetve a futárnál bankkártyával is fizethet, illetve előre utalást is választhat a webshop pénztáran. Ezesetben elküldjük Önnek rendelése összeállításakor a számlát, és a pénz beérkezése után adjuk fel a csomagot .A GLS csomagpontokon általában a készpénz mellett bankkártyával is fizethet.

 

Ha Ön először látogatja meg webshopunkat alábbiakban megismerkedhet szolgáltatásainkkal, végigvezetjük azok működésén.

Kell regisztrálni a vásárláshoz? Regisztráció, bejelentkezés

Az espressoshop.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, vendég vásárlóként is lehet rendelni, ugyanakkor  a regisztrációt jnagyon ajánljuk mert kedvezményeket is kaphat vele. Regisztrált és belépett, visszatérő vásárlókéntEspresso Klub törszvásárlói rendszerünk tagja is lehet, amivel minden nem akciós termékre azonnali 7% kedvezményt kap, akár egy doboz kávéra is! Extra szolgáltatásokat is igénybe vehet, pl. megtekintheti  korábbi vásárlásainak listáját is, és egy kattintással utánrendelheti,  kívánságlistára mentheti kedvenc termékeit. Amennyiben hírlevelünkre is feliratkozik első kézből értesülhet sepciális akcióinkról, kedvezményekről.

A vásárlás megkezdése előtt, és közben is beléphet a személyes vevői fiókjába. Ha Espresso Klub törzsvevőnk akkor javasoljuk, hogy előbb lépjen be és utána pakolja a termékeket a kosarába, hogy biztosan a törzsvásárlói kedvezményes árra váltson a webshop. A belépés előfeltétele, hogy regisztrálja magát az oldalunkon. Ezt a jobb felső sarokban található “Belépés” gombra kattintva teheti meg, ahol rögtön a regisztrációs adatokat is kitöltheti.

Mit kell tenni elfelejtett jelszó esetén?

A webshop tetején levő Belépésmenüpontra kattintva új jelszót igényelhet. A jobboldali Belépés dobozban kattintson az Elfelejtette jelszavát? piros színnel kiemelt linkre! Írja be emailcímét, amivel regisztrált, tehát amire eddig is kapni szokta a rendelés visszaigazoló emaileket. A megadott címre elküldünk egy linket, melyre kattintva új jelszót adhat meg. 

Mit kell tenni megváltozott e-mail-cím/telefonszám/lakcím esetén? 

Belépés után a Személyes adatok menüpont alatt módosíthatja adatait.

Tájékozódás a webshopon

Az oldalunkon való tájékozódás nagyon könnyű. A felső fejlécben találja a főkategóriákat. Ha valamelyik főkategória fölé viszi a kurzort, megjelennek és kattinthatók az alkategóriák. Termékeink megjelenítését bizonyos paraméterek mentén szűrheti, attól függően milyen termék csoportot szeretne látni az oldalán. Webshopunk baloldalán található szűrő feltételre kattintva, csak a kiválasztott szűrőérték mentén jelennek meg a termékek. Az aktív szűrő feltétel mellett található x-re kattintva a szűrő kikapcsolható. Egyszerre több szűrő is bekapcsolva lehet, de egy szűrő típusban egyszerre csak egy érték mentén lehet szűrni.

A termékek sorrendezésére egy beállított alapállapot szerint történik kategóriánként, amiben egyes termékcsoportok egy típusú termékeit egymás után soroljuk fel (pl iper kapszulás kávégépek). Ezen kívül Ön beállíthatja, hogy adott kategórián belül ár vagy név szerint szeretné sorba állítani a termékeket. Az oldalon egyszerre 11, 23, vagy 47 terméket tud egyszerre megtekinteni, és egy kényelmes nagy lapozó felület segíti a következő listaoldalra lapozásban.

Hogyan működik a kereső?

Egy terméket a webshop jobb felső sarokban található nagyító ikonra kattintva megjelenő kereső mező használatával találhat meg a legkönnyebben. A mezőbe írjon be valami jellemzőt a keresett termékről, ami alapján az azonosítható lehet. A webshop automatikusan felajánlja önnek a legrelevánsabb termékeket egy lenyíló listaoldalon, ahonnan akár azonnal kosárba teheti a kiválasztott terméket, vagy a termék oldalra ugorhat tovább tájékozódni. Ha Ön esetleg tudja a keresett termék cikkszámát, azt is beírhatja a keresőbe, az alapján is megtalálja a terméket. Ha nem talál egy korábban rendelt termlket annak az is lehet oka, hogy a termék időközben kifutott, vagy épp nincs raktáron. árukészletünk folyamatosna változik.

Vásárlás

Igyekeztünk, hogy a lehető legegyszerűbben tudjon vásárolni! A kiválasztott termékek megrendelését a "Kosárba teszem" gombbal tudja megkezdeni. Vásárlás közben természetesen belenézhet a kosárba, módosíthatja a tételeket, mennyiségeket, törlhet, hozzáadhat. A pénztárban összesítőt kap a kosár tartalmáról, a fizetendő összegről, és ha mindent rendben talál, a fizetési mód, és a szállítási cím  megadása után, az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása után a "Megrendelés" gomb megnyomásával küldheti el rendelését.

Kosár használata

A lista oldalakon és termék oldalakon a Kosárba gomb megnyomásával hozzáadhatja a termékeket a kosarához. Alapból mindig 1 termék adható a kosárhoz, de a beviteli mezőben látható szürke “db” felirat helyére is beírhatja a kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a Kosárba gombot. A kosár tartalma (hány db termék van benne) összesítve mindig megjelenik a jobb felső sarokban. A kosár tartalmát megtekintheti, ha a jobb felső sarokban a kosrá fölé viszi a kurzort/egeret. Ilyenkor egy panel lenyílik, ahol tételenként felsorolva látja kosara tartalmát és a fizetendő összeget, valamint, hogy elérte-e a díjmentes kiszállításhoz szükséges vásárlási értékhatárt.

Ha egy terméket el akar távolítani a kosárból, a lenyitott kosár panelben lévő tételek után található X-re kattintva ezt megteheti. Az egyes tételek kosárban szereplő darabszámát a kosárba kattintva módosíthatja.

Megrendelés, szállítás, fizetés

A vásárlási folyamat két lépésből áll. A “Bevásárlókosár” oldalon újra összefoglaljuk önnek milyen termékekből hány darab található a kosárban, és mekkora a megrendelni kívánt termékek nettó és a bruttó fizetendő összértéke. A kosár tartalmának megrendeléséhez a kosár panel alján található “Tovább a Pénztárhoz” gombot kell megnyomni.

A “Pénztár” oldalon, összesen egy lapon, külön lapozás nélkül kell kiválasztania, milyen módon fizet, és hogyan kívánja a termékeket átvenni. Házhozszállítás esetén meg kell adnia címet, amelyre a kiszállítást kéri. Személyes átvétel esetén irodánkban tudja  majd rendelését átvenni. A “Pénztár” oldalon kell megadnia azt is milyen címre készítsük el Önnek a számlát. Alapesetben ez megegyezik a szállítási címmel, de ugyanitt lehetősége van más címet is megadni.

Aktuális szállítási-fizetési feltételeinket itt találja. Négy fizetési-szállítási mód közül választhat.

  • 1. Bankkártyás fizetés bármilyen általánosan elfogadott bankkártyával ( pl. Visa, Mastercard ) a Sixpay biztonságos banki szerverein keresztül. Ekkor a csomagot a rendelés beérkezése után azonnal küldjük. Csomagját kérheti futáros házhozszállítással, és GLS csomagátvételi pontra szállítással. Mintgey 500 GLS csomagpont van az országban, a Pénzátr oldalon választhatja ki az Önhöz legközelebbit, és annak nyitvatartási idejében mehet a csomagért személyesen.
  • 2. Banki előre átutalás. Ezesetben a rendelése beérkezése után bizonylatot küldünk Önnek emailben, ami alapján fizethet, a pénz beérkezése utáni napon adjuk fel a csomagot. Csomagját kérheti futáros házhozszállítással, és GLS csomagpontra szállítással.
  • 3. Utánvétes fizetés a futárnál házhozszállításkor. A futárnál készpénzzel és bankkártyával fizethet, az utánvétnek plusz költsége lehet, melynek aktuális mértékéről az általános szállítási és fizetési feltétleinkben tájékozódhat.
  • 4. Személyes átvétellel készpénzben, bankkártyával vagy azonnali átutalással fizethet budapesti üzletünkben, hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között. ( EspressoShop.hu bemutató terem, üzlet: 1034 Budapest, Bécsi út 77-79. A Bokor és Galagonya utca sarkán )

 

A “Rendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelést. A megrendelését egy automata áttekintő e-mailben visszaigazoljuk. Az e-mail tartalmazza rendelése azonosítóját és a rendelés részleteit. Ha bármi problémája adódna válaszoljon a megrendelés visszaigazoló email-re, vagy  hívjon minket munkaidőben (9:00 - 17:00 óráig) a 422 1700 telefonszámon. Felveheti velünk a kapcsolatot Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül is.

Utánrendelés

Ha rendszeresen vásárolja ugyanazokat a termékeket, korábbi vásárlásait utánrendelheti, ezzel időt spórolhat meg. Utánrendelni csak regisztrált és bejelentkezett vásárlók tudnak, vendég vásárlóként ezt a funkciót nem tudja használni. Korábbi vásárlásainak listáját és mellettük az Utánredelés lehetőségét Belépés után a “Személyes Adatok” – “Rendeléseim “ jegyzékében találja.

A “Kedvenceim” használata.

Amennyiben be van jelentkezve oldalunkra, minden termék oldalon aktívvá válik a Kedvenceimhez adom gomb.. Ide kattintva az adott termék megjelenik az Ön személyes oldalán található Kedvenceim szekcióban. A kedvencei között található termékek gyorsan, egyszerűen a kosárba helyezhetőek, ezzel Ön időt spórolhat meg.

Mit lehet írni a megrendelés "Megjegyzés" rovatába?

Bármilyen, a szállítással, a megrendelés teljesítésével kapcsolatos felmerült kérdést, kérést, pl.:

- az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot,

- az(oka)t a napo(ka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését,

- több egymás utáni rendelés egy csomagban történő kézbesítésének igényét,

- ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, családtag, kolléga, portás stb.) is átveheti,

- az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését,

- telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt - mivel az általában nem része a futárcégek szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni! 

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt csomagot?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki, általában 1-2 munkanapon belül. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás. Legtöbb esetben, ha egy adott munkanap déli 12 óráig lead egy rendelést, azt már a következő munkanap megkapja  raktáron levő termékek esetében. Természetesen karácsonyi, és más erős kiskereskedelmi forgalom emelkedés időszakában ez az idő hosszabb lehet.  GLS csomagpontos átvétel esetén is 1-2 munkanappal számoljon. A futárszolgálat értesíti Önt a csomagja beérkezéséről, ahol 5 munkanapja van átvenni azt a csomagszámmal és személyi okmánnyal igazolva magát. Írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagját a csomagpontban. Irodánkban történő személyes átvétel általában a rendelés leadását követő 1-2 napban megtörténhet, de erről minden esetben külön tájékoztatást küldünk.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség bruttó 25 000 Ft kosárérték alatt bruttó 1588 Ft-ba kerül, efelett ingyenes a szállítás akár futárszolgálattal, akár Pick Pack Pontra kéri, vagy irodánkban veszi át személyesen. Irodai átvételnél bruttó 635 Ft helyszíni kezelési költség van a 25 000 Ft értékhatár alatti rendelések esetén. Részletesen aktuális szállítási feltételeinkről itt tájékozódhat.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A megrendelt termék/termékek kifizetésére ezek a módok állnak rendelkezésre: Online bankkártyás fizetés a SIXPAY fizetési felületén az általánosan elfogadott bankkártyákkal. ( Pl. Visa, Mastercard ) Házhozszállításkor a futárnál, tehát utánvéttel készpénzben, illetve a futárnál bankkártyával is fizethet, illetve előre utalásra is van lehetőség: Sberbank 14100000-54478349-01000007. A GLS csomagpontokon általában a készpénz mellett bankkártyával is fizethet.